Blizzard: Nä han kan vi inte ha... han sitter bara i utvisningsbåset hela matcherna...
Inlägg: 1234385
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 09/10
TRL: Ja, det finns en risk i att han skulle kunna bli utvisad för mycket men det ser jag som en tränarfråga - att få honom att förstå gränserna. Vilken nivå han ska lägga sig på.
Vi har FEM backar som läget är just nu (+ Gabbe), vad är det som säger att någon av dessa inte blir sjuk eller dylikt?
Vi har FEM backar som läget är just nu (+ Gabbe), vad är det som säger att någon av dessa inte blir sjuk eller dylikt?