Inlägg: 1234383
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 09/10
Blizzard: Jag vill ha en stor fysisk back som kan spela rejält i egen zon, för att bland annat kunna avlasta Caslava lite grann.
Det behöver inte vara vackert men rejält! ;-)
Varför inte då? Du måste ju motivera...
Det behöver inte vara vackert men rejält! ;-)
Varför inte då? Du måste ju motivera...
Sv: Silly Season 09/10
Blizzard: Nä han kan vi inte ha... han sitter bara i utvisningsbåset hela matcherna...
...är det verkligen det, inte så säker jag!