1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614847 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1234387

Sv: Silly Season 09/10
Blizzard: Jag vill ha en stor fysisk back som kan spela rejält i egen zon, för att bland annat kunna avlasta Caslava lite grann.
Det behöver inte vara vackert men rejält! ;-)

Varför inte då? Du måste ju motivera...

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 09/10
Laken: Backarna vi har tycker jag för det mesta spelar helt okej, jag tycker mer att det kan vara forwardsen som är ute och cyklar och inte gör hemjobbet, vi har dessutom INGEN back som vet vad PP är för något, och alla vet hur sjukt stor födel det är med en PP back eller har ni glömt säs 08/09...

Kudroc drog på sig 16min på 10matcher i BIF och stod för hela 0P och i FHC drog han på sig 76min på 28 matcher och stod för 1+5 (i ett lag som inte vet vad defensiv är, då imponerar inte 1+5)

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.