dr-nix: Men är dom redo för spel redan nästa säsong? Tror det är bättre att de får ett år till i ES (Timrå såklart), än att de ska harva på i AHL ett år.
Inlägg: 1235720
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 09/10
Kattgubben: Det har inte slagit dig att Edmonton kanske kan skriva kontrakt med grabbarna och låna tillbaka dom till Timrå igen.