Kattgubben: Det har inte slagit dig att Edmonton kanske kan skriva kontrakt med grabbarna och låna tillbaka dom till Timrå igen.
Inlägg: 1235728
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 09/10
dr-nix: Ursäkta att jag lägger mig i men Lander kan oxå skriva kontrakt med Timrå med NHL-klausul.
Pääjärvi är nog närmare NHL än Anton är för tillfället så jag hoppas mer på att Anton stannar nåt el. några år till, med Magnus som bonus nästa år.
Pääjärvi är nog närmare NHL än Anton är för tillfället så jag hoppas mer på att Anton stannar nåt el. några år till, med Magnus som bonus nästa år.