1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1235771

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2010-02-06
Dunc: Jag hoppas att du kan berika publiken med ett bonusframträdande så här i segeryran; jag skulle vara väldigt tacksam om du citerar någon Timråskribent som INTE vill att Timrå ska vinna eller för den delen någon som INTE vill att Timrå ska gå till slutspel och ta SM-guld! kom igen! Bjud på dig själv nu!

Redigerad kommentar


Svarskommentarer

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2010-02-06
RocknRolf2: Jag vill att Timrå IK skall vinna. Frågan är: Vill du det också?
I så fall tycker jag du skall ta o visa det och inte snacka en massa skit om att köpa spelare när både du o jag vet att det inte finns ekonomi för det.
Dessutom vore det på sin plats att ge "Challe" ett erkännade för hans eminenta förmåga att coacha laget o verkligen få fram det bästa ur varje spelare. Det tror jag ingen av alla duktiga s.k. läktarcoacher kunnat göra bättre. Möjligen med munnen o att skriva här.

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2010-02-06
RocknRolf2: Har du plötsligt bytt ståndpunkt?

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer