dr-nix: Så det är bara dessa kriterier man skall utgå ifrån då? Att man måste göra ett dåligt jobb för att bli avskedad eller uppsagd? Räcker det inte med att vara trött, fet och femtio? Nu skall inte det där tre orden tolkas bokstavligt! Det är snarare ett uttryck! För TJ är allt annat än fet.
Vad jag åsyftar är att det har infunnit sig en mättnad. Det som har funkat förr finns det inga garantier för idag. Menar du att Carl-Henric Svanberg gjorde ett dåligt jobb hos Sony Ericson då?
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Vad jag åsyftar är att det har infunnit sig en mättnad. Det som har funkat förr finns det inga garantier för idag. Menar du att Carl-Henric Svanberg gjorde ett dåligt jobb hos Sony Ericson då?