1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614988 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1242738

Sv: Apropå nånting...
Så vill jag bara påpeka att man mår så jävla gott idag. Inte ens en ärke-pessimist som jag tror på kvalserien längre. Skiter fullständigt i om det blir slutspel eller inte, allt är frid och fröjd nu.

Jag är evigt tacksam att jag slipper se Timrå i Växjö Ishall i år. Kvalserien hade varit en mardröm. Nu blir det istället en trevlig liten säsongsförlängning där man kan skramla lite med juvelerna och hoppas att Lakers sätter lite käppar i hjulen för dom stora favoriterna.

Nu är det vår i själen. Ååååhhh så gott!!!1!

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
RunarUp: Chansen finns ju fortfarande till att se TIK i Växjö ishall, men då mer ifall Växjö gör en bragdartad KS =)

Sv: Apropå nånting...
"Jag anser att Timrå har ett lag för slutspelet. De har underpresterat i år. Varför är svårt att säga eftersom det finns kvaliteter i alla lagdelarna. De utländska värvningarna är bland de bästa i elitserien. Balansen mellan unga och äldre spelare välbalanserad. Jag har sagt det förut och säger det igen. "Challe" Berglunds ledarstil har inte passat in i Timrå."

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer