Inlägg: 1243119
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2010-03-06
RTS:
Fan heller att vi någonsin ska lägga oss! Varför i all världen skulle vi göra det i en match mot Luleå???
Fan heller att vi någonsin ska lägga oss! Varför i all världen skulle vi göra det i en match mot Luleå???
Nytt kontrak säkrat!!, hade någon sagt det för 4 veckor sedan så hade det känts som högsta vinsten.. Starkt att klara kontraktet! efter denna piss säsong.
Bara att hoppas att någon av Tik el Lule har chansen inför sista omg. Har luleå det så bör Tik lägga sig.