Inlägg: 1243122
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2010-03-06
Klasskillnad! Så mycket bättre var Brynäs.
Vi hade första 10, därefter var det Brynäs, Brynäs och återigen Brynäs...
Och vilket försvarsspel de visar upp - vi kom ju ingen vart!
Att vi tog poäng denna match känns nästan som ett rån!
Vi hade första 10, därefter var det Brynäs, Brynäs och återigen Brynäs...
Och vilket försvarsspel de visar upp - vi kom ju ingen vart!
Att vi tog poäng denna match känns nästan som ett rån!
Fan heller att vi någonsin ska lägga oss! Varför i all världen skulle vi göra det i en match mot Luleå???