Klasskillnad! Så mycket bättre var Brynäs. Vi hade första 10, därefter var det Brynäs, Brynäs och återigen Brynäs... Och vilket försvarsspel de visar upp - vi kom ju ingen vart!
Att vi tog poäng denna match känns nästan som ett rån!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Vi hade första 10, därefter var det Brynäs, Brynäs och återigen Brynäs...
Och vilket försvarsspel de visar upp - vi kom ju ingen vart!
Att vi tog poäng denna match känns nästan som ett rån!