Inlägg: 1245081
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2010-03-11
Tänk om vi på förhand hade fått veta att det bara skulle bli en poäng mot Dif, det hade ju varit rena katastrofen. Fantastiskt bra gjort av SSK och Rögle att rädda kvällen. Lycka till i Kvalserien! Respekt!
Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2010-03-11
Blizzard:
ingenting är omöjligt, enl. en viss person.
Heja Gunnnde
ingenting är omöjligt, enl. en viss person.
Heja Gunnnde
På något sett har jag lyckats övertalat mig (måste se posetivt) att detta kan vara bra, nu vet grabbarna vad som gäller 3POÄNG inget annat, annars hade dom kanske backat hem, feg spelat (ni vet de där spelat som kostat oss minst 10P denna säsong) näe full fart frammåt tydliga rikt linjer
VI SKA TILL SLUTSPEL