Tänk om vi på förhand hade fått veta att det bara skulle bli en poäng mot Dif, det hade ju varit rena katastrofen. Fantastiskt bra gjort av SSK och Rögle att rädda kvällen. Lycka till i Kvalserien! Respekt!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Tänk om vi på förhand hade fått veta att det bara skulle bli en poäng mot Dif, det hade ju varit rena katastrofen. Fantastiskt bra gjort av SSK och Rögle att rädda kvällen. Lycka till i Kvalserien! Respekt!