Tänker egentligen bara summera mina tankar inför lördag med 3 ord som gäller hela truppen.
VÅGA BLI HJÄLTE!
Det enda som oroar är ju att Fredrik Andersson i och med dagens resultat får ett litet försprång i att bygga nästa säsongs lag. Jag hoppas att han inte hinner kontraktera alla bra spelare på marknaden.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
VÅGA BLI HJÄLTE!
Det enda som oroar är ju att Fredrik Andersson i och med dagens resultat får ett litet försprång i att bygga nästa säsongs lag. Jag hoppas att han inte hinner kontraktera alla bra spelare på marknaden.
Det andra orosmolnet:
Vem hjälper Foppa att skotta fram golfbanan?