Summan av Timråkardemumman är att vi lever för att kunna slåss en dag till. Det kan bli platt fall på lördag men vi är i alla fall med ända in i 55-matcherskaklet och sämstascenariot är inte längre kvalserien. Helt okej för stunden med chans på slutspelsbonus. Och Timråiterna fnittrar och fnissar som småflickor på Timråforumet medan de magsura surkukarna lyser med sin frånvaro. Inte dumt alls.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Summan av Timråkardemumman är att vi lever för att kunna slåss en dag till. Det kan bli platt fall på lördag men vi är i alla fall med ända in i 55-matcherskaklet och sämstascenariot är inte längre kvalserien. Helt okej för stunden med chans på slutspelsbonus. Och Timråiterna fnittrar och fnissar som småflickor på Timråforumet medan de magsura surkukarna lyser med sin frånvaro. Inte dumt alls.