1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1245261

Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2010-03-11
dr-nix: Han hade dock kunnat blivit syndabock MK. Man får inte agera som han gör vid 1-2, men det är historia nu så egentligen så ska man väl inte gnälla.

En som däremot var säkerhetsriskernas säkerhetsrisk var Corso. Att fylla på djupt som tredjegubbe vid 50/50-lägen skapade gång på gång livsfarliga spelvändningar och kostade dessutom även ett mål i arslet.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2010-03-11

Ambroo: okej MK är inte riktigt på Lidströms nivå men han spelarr rejält och har blivit bättre på den offensiva biten också

Rent generellt har ändå Timrå en rätt ung backlinje där flera kan bli bättre. Styf och Caslava är 30, Skogs är 26 nu. Granath och Karlsson är 24. Sonntag och Moe är 22 och Erixon är 20.

Jag undrar dock hur man tänkt göra för att ersätta Caslava om han försvinner till KHL...


Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2010-03-11
Ambroo: Varje gång förstalinan missar en målchans är det livsfarligt hemåt.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.