1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1245687

Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2010-03-11
DJ Hemp: Modo-Rögle? Varför då?,,,sa han när han räknade upp sista omgångens matcher.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2010-03-11
T T:

Jaji, du menar så! Då är jag med. Som vanligt är man aningen mer trögtänkt så här på nattkröken. Hmmm, fast om MoDo nu hade haft den minsta teoretiska möjlighet att nå slutspelet skulle väl MoDo - Rögle ha blivit morgondagens val av huvudmatch. Nåväl, det var riktigt kul att se reprisen av TIK - DIF och allt detta dividerande om streckstriden kring slutspelets allra sista platser. En jävla positiv känsla tar man med sig till i morgon, då det faktiskt var vi som drog den största vinstlotten. Trots endast en poäng på hemmaplan. Rätt så sjukt nu i efterhand att man satt och deppade i bussen på väg hem för att sedan vålda lite på döda ting under följande promenad mot det egna hemmet. Jaji, livet spelar en lustiga spratt med jämna mellanrum...

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer