Jaji, du menar så! Då är jag med. Som vanligt är man aningen mer trögtänkt så här på nattkröken. Hmmm, fast om MoDo nu hade haft den minsta teoretiska möjlighet att nå slutspelet skulle väl MoDo - Rögle ha blivit morgondagens val av huvudmatch. Nåväl, det var riktigt kul att se reprisen av TIK - DIF och allt detta dividerande om streckstriden kring slutspelets allra sista platser. En jävla positiv känsla tar man med sig till i morgon, då det faktiskt var vi som drog den största vinstlotten. Trots endast en poäng på hemmaplan. Rätt så sjukt nu i efterhand att man satt och deppade i bussen på väg hem för att sedan vålda lite på döda ting under följande promenad mot det egna hemmet. Jaji, livet spelar en lustiga spratt med jämna mellanrum...
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Jaji, du menar så! Då är jag med. Som vanligt är man aningen mer trögtänkt så här på nattkröken. Hmmm, fast om MoDo nu hade haft den minsta teoretiska möjlighet att nå slutspelet skulle väl MoDo - Rögle ha blivit morgondagens val av huvudmatch. Nåväl, det var riktigt kul att se reprisen av TIK - DIF och allt detta dividerande om streckstriden kring slutspelets allra sista platser. En jävla positiv känsla tar man med sig till i morgon, då det faktiskt var vi som drog den största vinstlotten. Trots endast en poäng på hemmaplan. Rätt så sjukt nu i efterhand att man satt och deppade i bussen på väg hem för att sedan vålda lite på döda ting under följande promenad mot det egna hemmet. Jaji, livet spelar en lustiga spratt med jämna mellanrum...