1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614851 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1277016

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2010-09-21
Paddan: Jo jag tycket också att det verkade konstigt om match mot Timrå klassas som högriskmatch i Linköping men kom sen på att det är deras hemmapremiär så tänkte att det kanske har med det att göra. vad det nu skulle göra för skillnad mer än att Linköpings egna huliganer blir lite extra besvikna när dom förlorar sin hemmapremiär ;)

Mig veterligen så är det ingen resa arrangerad ner hit från supporterklubben och har svårt att tänka mig att det skulle vara slutsålt på bortastå också.
Så jag vette tusan varför man inte kan välja den sektionen på ticnet,

Redigerad kommentar


Svarskommentarer

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2010-09-21
Bigthelin: Hmm får nog ta och ringa till ticnet, för jag vill verkligen stå i timrå klacken.. vill inte sitta!! tänkte mest höra här om någon visste hur man gjorde eftersom många här följer hockeyn.. =) nån hade kankse haft samma problem. =) haha

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.