pettsson: På´rem ba! Sjung ut östgötapacket så grabbarna skjuter dem i sank.
En stulen ramsa (but shit happens) TIK var ju namnet, hockey vårt spel Sörberge é adressen, åh ingen kan ta fel För vi kommer ifrån Medelpad, ett givet vad ÅH VI ÄLSKAR TIMRÅ-Å-Å-Å-Å-Å!!!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
En stulen ramsa (but shit happens)
TIK var ju namnet, hockey vårt spel
Sörberge é adressen, åh ingen kan ta fel
För vi kommer ifrån Medelpad, ett givet vad
ÅH VI ÄLSKAR TIMRÅ-Å-Å-Å-Å-Å!!!