jag kan inte köpa matchen på csport.se någon annan med samma problem?
Inlägg: 1283144
Svarskommentarer
Sv: Modo - Timrå IK 2010-09-30
nixXz: Jag köpte min alldeles nyss, betalade via bank och det fungerade problemfritt.
Sv: Modo - Timrå IK 2010-09-30
nixXz: Jag köpte den för ca 20 minuter sedan. dock vart det fel då jag försökte betala med internetbank. men tog jag kort så gick det bra.
Sv: Modo - Timrå IK 2010-09-30
nixXz: Köpte den redan tidigare idag för att förvissa mig om att jag kan se den. Trist om de är bekymmer nu. Hoppas du får ordning på det.