nixXz: Jag köpte min alldeles nyss, betalade via bank och det fungerade problemfritt.
Inlägg: 1283164
Svarskommentarer
Sv: Modo - Timrå IK 2010-09-30
John K: verkar vara skit nordea!!! Väntat på denna match nästan en vecka. och nu ska skit banken nordea förstöra min kväll