Olle: Svar: Ja. Fast inga sånadär idiotpassningar som gör BIFare fria, utan mer bara ostrukturerat och vimsigt (från båda håll)
Inlägg: 1287894
Svarskommentarer
Sv: Brynäs - Timrå IK 2010-10-09
pefr: Vi har ju uppenbarligen problem med bottenlagen, matchen mot SSK var inte heller någon höjdare. Mycket kvar av denna dock.
Sv: Brynäs - Timrå IK 2010-10-09
löjliga utvisningar. dåligt spel. dålig domare. hafs å slafs. pucken rinner igenom allt å alla, till brynäs förde. TIMRÅ KOM IGEN!l