pefr: Vi har ju uppenbarligen problem med bottenlagen, matchen mot SSK var inte heller någon höjdare. Mycket kvar av denna dock.
Inlägg: 1287910
Svarskommentarer
Sv: Brynäs - Timrå IK 2010-10-09
Olle: Sant, men mot SSK såg vi direkt avmätta ut, nu kämpar vi hela tiden, den är bara jäkligt haffsigt