Olle: Sant, men mot SSK såg vi direkt avmätta ut, nu kämpar vi hela tiden, den är bara jäkligt haffsigt
Inlägg: 1287919
Svarskommentarer
Sv: Brynäs - Timrå IK 2010-10-09
pefr: Nu när jag ser andra perioden så förstår jag hur det kunde bli 5 mål i första :)