ovanligt att inte fått ett enda pp på två spelade perioder. Men brynäs är väl helt enkelt snälla och spelar så fint.
Inlägg: 1287981
Svarskommentarer
Sv: Brynäs - Timrå IK 2010-10-09
kryptonit: Vill nog påstå att domarna friar ungefär lika mycket åt båda hållen, men att Timrå dragit på sig ett par stycken "för" tydliga
Sv: Brynäs - Timrå IK 2010-10-09
kryptonit: Kan väl säga att Brynäs fått några enkla PP med sig, tänker närmast på Gabbes utv, däremot missade den svartrandige en solklar interference som Hirscho drabbades av i första.
I övrigt tycker jag inte Timrå skulle haft några fler PP med sig.
Hallin tycker jag är bra faktiskt, även BS i vissa lägen samt att Sebbe är godkänd, "han dubblerar" om nu någon missat det.
I övrigt bedrövlig insatts av ALLA.
Årets bottenapp??
I övrigt tycker jag inte Timrå skulle haft några fler PP med sig.
Hallin tycker jag är bra faktiskt, även BS i vissa lägen samt att Sebbe är godkänd, "han dubblerar" om nu någon missat det.
I övrigt bedrövlig insatts av ALLA.
Årets bottenapp??