Inlägg: 1287986
Svarskommentarer
Sv: Brynäs - Timrå IK 2010-10-09
RTS: Gabbes sista utvisning där tycker jag var solklar...den som vi åker på i skrivande stund är ju dock helt otrolig.
I övrigt tycker jag inte Timrå skulle haft några fler PP med sig.
Hallin tycker jag är bra faktiskt, även BS i vissa lägen samt att Sebbe är godkänd, "han dubblerar" om nu någon missat det.
I övrigt bedrövlig insatts av ALLA.
Årets bottenapp??