1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614773 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1292146

Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2010-10-18
Jockz: här ska du få läget!

tik 6 - 2 lhc

total scenförendring mot för aik matchen.

det blir ren hockey propaganda i eon templet ikväll.

alla rödvita krigare höjer sig 7.5 snäpp på en 10 stegs stege!

målar gör bla: 27,22 och 23!

framspels poäng gör bla: 50, 13 samt 21

obs: även sonntag kommer hyllas här inne i natt!

ni som bor inom 10 mil från eon templet SKA köpa en biljett å åka dit å se denna match om det inte redan är planerat!

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2010-10-18
linköpings mål kommer tyvär i bp eftersom att vi tyvär kommer att dra på oss lite utvisningar ikväll med.

63 kommer att hamna i en fight med en dålig lhc förlorare ikväll! det kan bli underhållande att se på..

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.