1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614700 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1292168

Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2010-10-18
Hahl Bundy: Men inte kan de väl egentligen suga så in i helsike häst om de ligger 4:a ändå....? Vi säger för själens skull att det bara är en liten svacka.....

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2010-10-18
Timrå Icon: Ingen kan med handen på hjärtat säga att spelet ser bra ut. Långtifrån.
Jag är glad att vi fick dom här poängen som vi fick i början men dom kan vi inte leva på länge till.
Det är dags att komma ur svackan o börja prestera.
Vi kan börja med finnfemman som omöjligt kan var så usel i vanliga fall, som dom varit i Timrå i 6 matcher.

Det finns ju potential i laget. Det är dags att börja visa den potentialen snart. Helst idag.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.