1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614700 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1292171

Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2010-10-18
Hahl Bundy: Ja, finnfemman är under all kritik än så länge. Det känns, tyvärr, som om Pärssinens poängexplosion i början var lite utav ett sista ryck. Han har varit helt osynlig ett par matcher. Kom och Ilkka förväntar jag mig också mer av, mycket mycket mer.

Dom har varit en besvikelse i många matcher.

Får hoppas att dom motbevisar mig ikväll...

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2010-10-18
Kerstin_k: Hirso måste spela gravt skadad.
Det finns ingen annan förklaring, liksom att Timo har känningar i ryggen.

Det är oförklarligt annars.
Vad Pikka kan skylla på.......det har jag ingen aning om.

Redigerad kommentar


Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.