Hoppas Ilkka får vara ful ikväll. Gör som mot Frölunda, sänk hela organisationen med en enda tackling.
Inlägg: 1292181
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2010-10-18
Åkerblom i 6e: Man får ju inte tacklas numera!
När Kolan äntligen tacklades åkte han ut
När Kolan äntligen tacklades åkte han ut
Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2010-10-18
Åkerblom i 6e: lite full kan han få vara också bara han är bra :)