Tom jag tycker att det är mycket negg nu. Shocköppning! 4-0 efter första.
Inlägg: 1292197
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2010-10-18
Hlavac och Hlinka (stavning?) är inte med idag iaf, det är väl bra? :P