Hlavac och Hlinka (stavning?) är inte med idag iaf, det är väl bra? :P
Inlägg: 1292199
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2010-10-18
Pikken ser ut att uppskatta en liten lekkamrat i Jämtin. Tror Pikken behöver få sig en rejäl smäll för att vakna till och bli lite förbannad, sedan får vi bara hoppas att det stannar vid lite/lagom
Redigerad kommentar
Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2010-10-18
saasta: Jag satt just och funderade på varför vi inte har gjort mål än...gick in på swehockey och såg att det var kuben som dömde. Det måste vara hans förtjänst.