1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615007 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1296913

Sv: HV 71 - Timrå IK 2010-10-28

73Sjöbba: Jag diskuterar inte tolkningen. Jag diskuterar sättet han presenterade sin tolkning. Jag gillar inte när någon stoppar ord i mun som jag inte har sagt eller vill stå för.

Jag har för övrigt skrivit om Frögren-grejen igen om någon vill ha något nytt att tolka:


Svarskommentarer

Sv: HV 71 - Timrå IK 2010-10-28
JimmyH: Är rätt övertygad om att ifall tacklingen landats på t ex Davidsson så hade Frögren varit avstängd. Större förtroende än så har jag inte för dessa herrar.

Sv: HV 71 - Timrå IK 2010-10-28
JimmyH:


Sanningen är i likhet med moralen, något relativt: det finns inga fakta, bara tolkningar?

Din tolkning ligger i linje med den uppfattningen som jag och många delar, nått är surt, eller kanske en hund är begraven. Ett beslut som inte kan ändras är ett dåligt beslut, eller?

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer