Sanningen är i likhet med moralen, något relativt: det finns inga fakta, bara tolkningar?
Din tolkning ligger i linje med den uppfattningen som jag och många delar, nått är surt, eller kanske en hund är begraven. Ett beslut som inte kan ändras är ett dåligt beslut, eller?
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Sanningen är i likhet med moralen, något relativt: det finns inga fakta, bara tolkningar?
Din tolkning ligger i linje med den uppfattningen som jag och många delar, nått är surt, eller kanske en hund är begraven. Ett beslut som inte kan ändras är ett dåligt beslut, eller?