1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1302791

Sv: Timrå IK - AIK 2010-11-06
Timrå IK och Södertälje SK är väl troliga kvalseriekandidater. Men det är väl precis som det ska vara. Vem fan bryr sig? Vi lyckas ju aldrig vinna det där jävla SM-guldet ändå! Även om vi var och nosade på en final i mitten av 00-talet. Men att bara komma till slutspel och åka ur i kvarten är ju helt menlöst. Då kan man lika gärna lira i allsvenskan. Intressant hockey där också. Eventuella lokalderbyn därtill. Dessvärre avgår kanske inga hockeybussar i det fallet. Annars är det väl skit samma...

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - AIK 2010-11-06
DJ Hemp:

Du är f-n rolig du, och du kanske har rätt också.

Älska Timrå, ALLTID ÄLSKA TIMRÅ!

Sv: Timrå IK - AIK 2010-11-06
DJ Hemp:

Nu är det fan i mig dax att Linkan och TJ börjar och fundera på att spendera lite pengar.
Man kan ju få in lite om man säljer Björn Svensson, det var länge sedan han gjorde någon glad.

Kan ju för helvet inte fortsätta så här!

Sv: Timrå IK - AIK 2010-11-06
DJ Hemp: Älska ångest!

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer