1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614991 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1310890

Sv: Silly Season 10/11
Smokey: Det där lät som något man hör i Thailand, och det är inte trevligt då heller.

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 10/11
spud: Fundera på den här:
- Vilka likheter har hockeyspelare i Modo med flickor i Thailand?

Inga, är fel svar.

Sv: Silly Season 10/11
Jag har lite svårt att förstå varför man skrev kontrakt med Murley januari ut.

Hynning är tillbaks tidigast i slutet av Januari. Hur är den formen kan man undra i vanlig ordning?

Sonnie är tillgänglig först efter jul, men i o med att Murley har kontrakt januari ut så kan han inte komma förräns då, o då ser jag ingen anledning att ta in Sonnie i början av februari matchotränad, tyvärr.

Är det nån som kan översätta hur ledningen tänker när man inte tar in Murley resten av säsongen på en gång?

Sv: Silly Season 10/11
spud: Skillnaden är att flickorna i Thailand tar extra betalt för att TA AV SIG SKYDDEN. Med hockeyspelare i Modo är det tvärt om;) Vad jag hört alltså.

Redigerad kommentar


Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer