Smokey: Nä sina barn talar man med o visar sitt missnöje när dom inte skött sig tex. Dom kan man föra ett samtal o förklara saker o ting för.
Spelare på isen? Hur visar man sitt missnöje med dom, som tex i matchen mot HV? För det var under all kritik så lång tillbaks jag kan påminna mig. Jag har förträngt mycket Smokey :)
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Spelare på isen? Hur visar man sitt missnöje med dom, som tex i matchen mot HV?
För det var under all kritik så lång tillbaks jag kan påminna mig.
Jag har förträngt mycket Smokey :)