dr-nix: SAIK's webradiopratare ska dock ha cred för deras inlevelse när TIK går till attack, det låter som att vi är på mållinjen i varenda situation.
Inlägg: 1328152
Svarskommentarer
Sv: Skellefteå - Timrå IK 2011-01-04
Hur fan kan det här skitlaget Skellefteå toppa serien? Timrå kan mycket väl vinna SM-guld. Men jag får ändra resultatet till 1-3 i öppen bur.