1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614988 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1337140

Sv: Timrå IK - Modo 2011-01-22
Bragd-Birger: Kommer en blyg viol som du BB att våga visa dig i "arenan" när det kommer sånt storfrämmande eller sitter du hemma under snuttefilten och kollar på Let's Dance-repriser?

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Modo 2011-01-22
Wayne Gresky: Tyvärr kommer jag inte närvara i morgon. Eller senare i dag, snarare. Och nej, det beror inte på att jag är en blyg viol, även om jag som bekant är ödmjuk på gränsen till självutplåning. Det beror heller inte på att jag har något emot genetiskt, hm...'utmanande' personer.
Snarare är det kombinationen av resor, arbete, familj och lathet som gör att jag prioriterat ner livehockeyn på to-do-listan. Patetiskt kan man tycka, icke utan fog, men jag inbillar mig att listan är av föränderlig art.
Håll ut! Vi kommer nog att få tillfälle att stå i pissoaren och jämföra draggar vad det lider.

Sv: Timrå IK - Modo 2011-01-22
Wayne Gresky: Hoppas att även MoDo-spelarna går in med samma inställning som ni supportrar och tror att matchen är vunnen redan innan nedsläpp

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer