Wayne Gresky: Tyvärr kommer jag inte närvara i morgon. Eller senare i dag, snarare. Och nej, det beror inte på att jag är en blyg viol, även om jag som bekant är ödmjuk på gränsen till självutplåning. Det beror heller inte på att jag har något emot genetiskt, hm...'utmanande' personer. Snarare är det kombinationen av resor, arbete, familj och lathet som gör att jag prioriterat ner livehockeyn på to-do-listan. Patetiskt kan man tycka, icke utan fog, men jag inbillar mig att listan är av föränderlig art. Håll ut! Vi kommer nog att få tillfälle att stå i pissoaren och jämföra draggar vad det lider.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Snarare är det kombinationen av resor, arbete, familj och lathet som gör att jag prioriterat ner livehockeyn på to-do-listan. Patetiskt kan man tycka, icke utan fog, men jag inbillar mig att listan är av föränderlig art.
Håll ut! Vi kommer nog att få tillfälle att stå i pissoaren och jämföra draggar vad det lider.