1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1342956

Sv: Timrå IK - Skellefteå 2011-01-31
Skämtade om att spela klingan med Hirso häromdan, hoppas att skrattet fastnar i halsen. Rent spontant känns det som den sämsta centerkompisen om man vill nyttja hans fart.
Men Viinanen som center igen är positivt. Gillar också att man slänger in Dalroth på Sebbes plats.

Ja, hualigen. Nu börjar man nerva lite igen. Säga vad man vill om hockeyns 55 omgågar - det är inte många man emotser med en gäspning. Möjligen om man håller på HV.
Men det gör vi inte gubevars, så...in i skiten, pöjkar.
Linkans gäng - mot 3 poäng!

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.