Inlägg: 1343286
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Skellefteå 2011-01-31
Olle: Det är en fin tanke nånstans att man ska stötta sitt lag i med- och motgång, men visst fan är det kontraproduktivt att heja på ett lag som spelar värdelöst? Vad ger det för signaler egentligen? Hundar ska inte ha nåt godis om de inte lyder!
Sv: Timrå IK - Skellefteå 2011-01-31
Vilket hjärtlöst skit! Varför får Finnarna spela? Är det förbjudet att bänka spelare i Timrå IK?
Fansen ska ju stå bakom laget men laget ska tamefan lida med fansen i motgång i samma utsträckning som dom gläds med dom i medgång.
Bua och vissla latheten ur kroppen på divorna nån jävla gång!