Vilket hjärtlöst skit! Varför får Finnarna spela? Är det förbjudet att bänka spelare i Timrå IK?
Inlägg: 1343295
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Skellefteå 2011-01-31
The Fat Bastard: Jag måste hålla med dig nu. Det är mycket klagande på Kolan (med all rätt), men vad gör #63 och #44 för något som rättfärdigar dem för spel ?
Inte mycket...
Sv: Timrå IK - Skellefteå 2011-01-31
The Fat Bastard: svårt att bestämma vem eller vilka men ska bänka då alla suger..