Han har skickat hem Corso under halvmärkliga former, köpt en "videojugge", låt vara från typ Canada som förvisso var polare med Eriksson som drog till Modo, han har också tydligen en typ dröm om att Juniorer ska växa ut till fullfjädrade stridsmaskiner i Timrå och Elitserien. Procentuellt har han nog köp fler än vad som sannolikt lyckas med det...
Sedan har han troligtvis chansat lite på att slippa skador med en märkligt tunn starttrupp redan från start. Känns också som han ändå tror på framtiden, då han förlängt med många av dessa "tunna" köp till nästa år.
Sedan vetefan om inte Kolan och maskerade präster och vägjobbare är beviset för att TIK:s fysträning inte är i NASA-klass detta år.
Frågan är alltså HUR Linkan har agerat? Och vem/vilka som tar ansvar för detta agerande?
Sundsvall Tidning bör studera och begrunda: - Varför kallas det rusningstrafik, när ingenting rör på sig?
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Han har skickat hem Corso under halvmärkliga former, köpt en "videojugge", låt vara från typ Canada som förvisso var polare med Eriksson som drog till Modo, han har också tydligen en typ dröm om att Juniorer ska växa ut till fullfjädrade stridsmaskiner i Timrå och Elitserien. Procentuellt har han nog köp fler än vad som sannolikt lyckas med det...
Sedan har han troligtvis chansat lite på att slippa skador med en märkligt tunn starttrupp redan från start. Känns också som han ändå tror på framtiden, då han förlängt med många av dessa "tunna" köp till nästa år.
Sedan vetefan om inte Kolan och maskerade präster och vägjobbare är beviset för att TIK:s fysträning inte är i NASA-klass detta år.
Frågan är alltså HUR Linkan har agerat? Och vem/vilka som tar ansvar för detta agerande?
Sundsvall Tidning bör studera och begrunda:
- Varför kallas det rusningstrafik, när ingenting rör på sig?