ttt: Det är hur mycket tid som helst kvar av den här matchen.
Inlägg: 1344765
Svarskommentarer
Sv: Modo - Timrå IK 2011-02-03
Olle: ja de är jag medveten om men det är fortfarande lite kul. Detta är inte säkert alls, 3-1 är den jobbigaste ledningen man kan ha..