Olle: 1-3 nu tappar vi det här. fan
Inlägg: 1344767
Svarskommentarer
Sv: Modo - Timrå IK 2011-02-03
Bergius: ja så där ja. Om vi i vanlig ordning räknar med att torska andra perioden med 2-0 så har vi ett likaläge inför tredje.