Olle: Det är faktiskt skrämmande hur lite insyn och koll kvällsdrakarnas tyckare och skribenter de facto har. Fattar dom inte hur klåpiga dom uppfattas, nu när folk faktiskt har internet och möjlighet att själva se i princip all hockey som spelas? Antingen fattar dom inte själva hur lite koll dom faktiskt har, eller så skiter dom i vilket och bara kör på. 'Äh, dom som köper tidningarna är ändå inga hockeynördar', liksom.
Det är som när Wikegård och gänget sitter och levererar tvärsäkra analyser fem minuter efter en full omgång spelats. Som om dom hunnit uppfatta 5% av vad som ö h t hänt i matcherna?
Nej, mycket skit matas man med. Eller matas och matas, man kan ju välja själv om man ska vara där och gapa. Men patetiskt är det likförbannat.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Antingen fattar dom inte själva hur lite koll dom faktiskt har, eller så skiter dom i vilket och bara kör på. 'Äh, dom som köper tidningarna är ändå inga hockeynördar', liksom.
Det är som när Wikegård och gänget sitter och levererar tvärsäkra analyser fem minuter efter en full omgång spelats. Som om dom hunnit uppfatta 5% av vad som ö h t hänt i matcherna?
Nej, mycket skit matas man med. Eller matas och matas, man kan ju välja själv om man ska vara där och gapa. Men patetiskt är det likförbannat.