Absolut inte, men om man misslyckas så kapitalt med sin målsättning så är man antingen groteskt naiv på gränsen till förståndshandikappad (läs värmlänning) eller så är man bara totalt inkompetent. Vilken kategori vår tränare tillhör står dig fritt att välja.
Men Perra kan säkert få ordning på det här laget bara vi får vara fullt lag eller hur var det det var?
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Absolut inte, men om man misslyckas så kapitalt med sin målsättning så är man antingen groteskt naiv på gränsen till förståndshandikappad (läs värmlänning) eller så är man bara totalt inkompetent. Vilken kategori vår tränare tillhör står dig fritt att välja.
Men Perra kan säkert få ordning på det här laget bara vi får vara fullt lag eller hur var det det var?
Redigerad kommentar