Inlägg: 1356663
Svarskommentarer
Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2011-03-03
är det någon som vet hur det går för tik om man hamnar på 9-10?
ska vi avsätta linkan o tj nu?
=)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
vi ligger juh 3a vad är problemet?
det bara måste bli ett facking historiskt citat inom tik!!!
vi såg juh redan då att laget spelade som en påse nötter!
ska vi avsätta linkan o tj nu?
=)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
vi ligger juh 3a vad är problemet?
det bara måste bli ett facking historiskt citat inom tik!!!
vi såg juh redan då att laget spelade som en påse nötter!
Men med facit i handen så har det utvecklats till en katastrof. Hanterandet av Corsoaffären gjorde att det tippade över och bänkningen av PW mot AIK var oförståelig. Dessutom matchningen av Jokela/Karlsson är ju den riktiga juvelen i coachens verktygslåga.