1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614991 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1356663

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2011-03-03
Nutte: Värmlänningarna bör nog tacka för sig oavsett lördagsmatchens utgång. Jag trodde verkligen som många andra att Perra, med hans bonniga stil, skulle vara bra för oss innan säsongen som kontrast till den arrogante Challe.

Men med facit i handen så har det utvecklats till en katastrof. Hanterandet av Corsoaffären gjorde att det tippade över och bänkningen av PW mot AIK var oförståelig. Dessutom matchningen av Jokela/Karlsson är ju den riktiga juvelen i coachens verktygslåga.

Svarskommentarer

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2011-03-03
är det någon som vet hur det går för tik om man hamnar på 9-10?

ska vi avsätta linkan o tj nu?

=)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

vi ligger juh 3a vad är problemet?

det bara måste bli ett facking historiskt citat inom tik!!!

vi såg juh redan då att laget spelade som en påse nötter!

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer